Obsługa administracyjna
Administrator nieruchomości
Obsługa administracyjna nieruchomości to zarówno prace biurowe jak i prace w terenie. Właściciele kontaktują się bezpośrednio z administratorem nieruchomości. Telefony alarmowe pozwalają na kontakt w sytuacjach krytycznych 24 h / dobę. Dlatego też dopasowanie osoby Administratora do wspólnoty jest dla nas sprawą kluczową.
Administrator jest osobą, która ma najczęstszy kontakt z właścicielami nieruchomości. To do niej spływają zgłoszenia, interwencje i wnioski mieszkańców. Z Administratorem właściciele lokali mogą spotkać się i porozmawiać podczas wizyty na budynku.
Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku
W ramach obsługi administracyjnej nieruchomości prowadzimy książkę obiektu, teczki właścicieli oraz inną dokumentację techniczną. Prowadzimy i aktualizujemy dane ewidencyjne nieruchomości.
Nadzór nad zlecanymi pracami
Administrator prowadzi nadzór nad pracami zleconymi wykonywanymi w nieruchomości. Przygotowuje wszelkie konieczne dokumenty, umowy. Przeprowadza konkursy ofert na planowane prace
Prace bieżące i zebrania wspólnoty mieszkaniowej
W ramach obsługi administracyjnej prowadzimy odczyty wodomierzy, liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku lub w lokalach. Przygotowujemy regulaminy, statuty wspólnoty oraz organizujemy zebrania wspólnot mieszkaniowych wraz z przygotowaniem uchwał i innych koniecznych dokumentów.